|
Marketingový výzkum
Jadrná, Michaela ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovým výzkumem spokojenosti zákazníků Kavárna a Bistro termoska s.r.o. ve Velkém Meziříčí. V teoretické části jsou vymezeny marketingové pojmy, externí a interní prostřední podniku a metody marketingového výzkumu. Praktická část práce se zabývá analýzami marketingového prostředí podniku a marketingovým výzkumem spokojenosti zákazníků. V závěru práce jsou podány návrhy vedoucí ke zlepšení současné situace podniku.
|
|
Marketingový výzkum
Jadrná, Michaela ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovým výzkumem spokojenosti zákazníků Kavárna a Bistro termoska s.r.o. ve Velkém Meziříčí. V teoretické části jsou vymezeny marketingové pojmy, externí a interní prostřední podniku a metody marketingového výzkumu. Praktická část práce se zabývá analýzami marketingového prostředí podniku a marketingovým výzkumem spokojenosti zákazníků. V závěru práce jsou podány návrhy vedoucí ke zlepšení současné situace podniku.
|
|
Analýza strategických rozhodnutí a posouzení jejich vlivu na prosperitu nakladatelství Paseka.
Palusková, Lucie ; Müllerová, Jana (vedoucí práce) ; Svobodová, Ivana (oponent)
Diplomová práce se zabývá strategickým řízením, významem strategie a základními metodami strategické analýzy. Vybrané metody jsou následně aplikovány na konkrétní podnik -Nakladatelství Paseka. Hlavním cílem práce je provést celkové zhodnocení strategické pozice Nakladatelství Paseka v kontextu současného knižního trhu. Dále pak reflektovat stav současného nakladatelského odvětví a upozornit na hlavní faktory, které přímo ovlivňuji strategickou pozici nakladatelství. Na základě strategické analýzy je provedena syntéza získaných poznatků, která vede k formulaci strategických doporučení pro základní oblasti činnosti nakladatelství.
|
| |