Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingový výzkum
Jadrná, Michaela ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovým výzkumem spokojenosti zákazníků Kavárna a Bistro termoska s.r.o. ve Velkém Meziříčí. V teoretické části jsou vymezeny marketingové pojmy, externí a interní prostřední podniku a metody marketingového výzkumu. Praktická část práce se zabývá analýzami marketingového prostředí podniku a marketingovým výzkumem spokojenosti zákazníků. V závěru práce jsou podány návrhy vedoucí ke zlepšení současné situace podniku.
Marketingový výzkum
Jadrná, Michaela ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovým výzkumem spokojenosti zákazníků Kavárna a Bistro termoska s.r.o. ve Velkém Meziříčí. V teoretické části jsou vymezeny marketingové pojmy, externí a interní prostřední podniku a metody marketingového výzkumu. Praktická část práce se zabývá analýzami marketingového prostředí podniku a marketingovým výzkumem spokojenosti zákazníků. V závěru práce jsou podány návrhy vedoucí ke zlepšení současné situace podniku.
Analýza strategických rozhodnutí a posouzení jejich vlivu na prosperitu nakladatelství Paseka.
Palusková, Lucie ; Müllerová, Jana (vedoucí práce) ; Svobodová, Ivana (oponent)
Diplomová práce se zabývá strategickým řízením, významem strategie a základními metodami strategické analýzy. Vybrané metody jsou následně aplikovány na konkrétní podnik -Nakladatelství Paseka. Hlavním cílem práce je provést celkové zhodnocení strategické pozice Nakladatelství Paseka v kontextu současného knižního trhu. Dále pak reflektovat stav současného nakladatelského odvětví a upozornit na hlavní faktory, které přímo ovlivňuji strategickou pozici nakladatelství. Na základě strategické analýzy je provedena syntéza získaných poznatků, která vede k formulaci strategických doporučení pro základní oblasti činnosti nakladatelství.
Analysis of marketing mix of Student Agency focused on bus transport
Ištvánová, Lenka ; Zapletalová, Šárka (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Práce pojednává o analýze jednotlivých nástrojů marketingového mixu v autobusové dopravě společnosti Student Agency. Popisuje vývoj společnosti a její produktů, teoretická východiska marketingového mixu a analýzu jednotlivých nástrojů marketingového mixu společnosti. Poslední část obsahuje SWOT analýzu společnosti a doporučení na zlepšení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.